Новинка Підшипник 6000 Збільшити

Підшипник 6021 (121)

Підшипник 6021, радіальний кульковий, однорядний. DIN/ISO -6021,  ГОСТ- 121

Даний підшипник може мати різні модифікації ( матеріал сепаратора, тепловий зазор, тип ущільнення, та інші особливості). Нижче ми наведемо короткий опис по виробниках і варіанти виконання.

 Правильний підбір підшипника буде гарантувати довгий термін його експлуатації.


Детальніше

Наявність: Наразі товар відсутній

0 грн. грн.

Безкоштовна доставка від 1000грн

Оцінки і коментарі від наших клієнтів

SKF (Швеція). Даний виробник належить до преміум класу і вважається одним з найкращих виробників підшипників  у світі. Варіанти виконання підшипника: 6021 - відкритий, 6021/С3 - підшипник із  збільшеним тепловим зазором С3,  6021/С4 - підшипник із  збільшеним тепловим зазором С4, 6021/W64 - підшипник із антифрикційним наповнювачем Solid Oil, 6021 2RS1 - підшипник із контактними ущільненнями із бутадіенакрилнітрильного (NBR) каучука, армовані листовою сталлю з двох сторін підшипника. 6021 2RS1/С3 - те саме, що і  6021 2RS1, але із збільшеним тепловим зазором С3, 6021 2RS1/W64те саме, що і  6021 2RS1, але із  із антифрикційним наповнювачем Solid Oil, 6021 2Z -підшипник із захисними шайбами із листової сталі із обох сторін підшипника, 6021 2Z/С3 - те саме, що і  6021 2Z,  але  із збільшеним тепловим зазором С3.  Нижче наводимо розшифровку позначень підшипників у різних виробників.

тип ущільнення:  Zпідшипник із захисними шайбами із листової сталі з однієї сторони підшипника, 2Zпідшипник із захисними шайбами із листової сталі з обидвох сторін підшипника, RZ - контактне ущільнення малого тертя із бутадіенакрилнітрильного (NBR) каучука, армовані листовою сталлю з однієї  сторони підшипника, 2RZ- контактне ущільнення малого тертя RZ з обох сторін підшипника, RS1 контактне ущільнення малого тертя із бутадіенакрилнітрильного (NBR) каучука, армовані листовою сталлю з однієї  сторони підшипника, 2RS1 - контактне ущільнення RS1 з  обидвох сторін підшипника, 2RSH - контактне ущільнення RSH з  обидвох сторін підшипника, 2RSL - контактне ущільнення малого тертя із бутадіенакрилнітрильного (NBR) каучука, армовані листовою сталлю з двох сторін підшипника, RSL - контактне ущільнення малого тертя із бутадіенакрилнітрильного (NBR) каучука, армовані листовою сталлю з однієї сторони підшипника, 

тепловий зазор: С3- підшипник із  збільшеним тепловим зазором С3, С4 - підшипник із  збільшеним тепловим зазором С4, C5 - підшипник із  збільшеним тепловим зазором С5, CN - нормальний внутрішній зазор. Зазвичай використовується в поєднанні з додатковою буквою, яка означає зменшене або збільшене поле зазору. Наприклад: CNH -  верхня половина поля нормального зазору, CNL - нижня половина поля нормального зазору, CNM -дві середні чверті поля нормального зазору, CNP - верхня половина поля нормального зазору і нижня половина групи С3. Вищевказані букви H,M,L i P також використовуються в поєднанні із наступними групами зазору: С2, С3, С4, С5 і С2Н.

тип сепаратора: M - підшипник із механічно обробленним латунним сепаратором, центрований по тілам кочення, MA - підшипник із механічно обробленним латунним сепаратором, центрований по зовнішньому кільцю.H- закалений штампованим стальним сепаратором, який застебується. 2Z/C3H - те саме що і 2Z/C3, але із  закаленим штампованим стальним сепаратором, який застебується, TN9 -поліамідний сепаратор, V - безсепараторний підшипник, J -  штампований стальний сепаратор, центруючий по тілам кочення, не закаленний. Різні типи матеріалу позначаються цифрою. наприклад:J1.

Поєднуючи різні комбінації, ми отримаємо набір характеристик, яким володіє  дана модифікація підшипника. Наприклад: M/C3 -підшипник із механічно обробленним латунним сепаратором, центрований по тілам кочення і із збільшеним тепловим зазором С3, M/C4 - підшипник із механічно обробленним латунним сепаратором, центрований по тілам кочення і із збільшеним тепловим зазором С4, MA/C3 - підшипник із механічно обробленним латунним сепаратором, центрований по зовнішньому кільцю  із збільшеним тепловим зазором С3, 2RSH/C3 - контактне ущільнення RSH з  обидвох сторін підшипника  із збільшеним тепловим зазором С3

підшипники для високих температур: 2Z/VA208 -те саме, що і підшипник  2Z, але призначенний для високих температур, VA228 - підшипник для високих температур, VA201-  підшипники для високих температур (наприклад печні вагонетки), C3S1 - підшипник із збільшеним тепловим зазором С3 і кільцями підшипника, які стабілізовані для робочих температур до +200 С, S0 - кільця підшипника стабілізовані для робочих температур до +150 С

модифікація: NR - канавка під стопорне кільце в зовнішньому кільці з відповідним стопорним кільцем, N -канавка під стопорне кільце в зовнішньому кільці, VL0241 - покриття зовнішньої поверхні зовнішнього кільця оксидом алюмінію для електричної ізоляції - витримує напругу до 1000 В, VL2071 - покриття зовнішньої поверхні внутрішнього кільця  оксидом алюмінію для електричної ізоляції -витримує постійну напругу до 1000В. , V... - комбінація із букви V і другої букви позначає  групу характеристик, а наступні за ними три або чотири цифри позначають варіанти на які не поширюється стандартні суффікси позначення. Наприклад: VA -  виконання для конкретної галузі застосування, VB - відхилення від основних розмірів, VE - відхилення внутрішніх або зовнішніх параметрів, VL- покриття, VQ -  відмінні від стандартного якість і допуски, VS -  зазор і преднатяг, VT -  змазування, VU -  різні додаткові характеристики, P6 - точність розмірів і обертання відповідає класу точності 6 ISO, HA -підшипник або деталі підшипника із цементуючої сталі. Після букв HA йдуть наступні цифри: 0- підшипник в зборі, 1- зовнішні і внутрішні кільця, 2- зовнішнє кільце, 3- внутрішнє кільце, 4-зовнішнє, внутрішнє кільце і тіла кочення, 5 -тіла кочення, 6 - зовнішнє кільце і тіла кочення, 7-внутрішнє кільце і тіла кочення, НВ - підшипник або деталі підшипника із закалкою на бейніт, НС - підшипник або деталі підшипника із кераміки, НЕ - підшипник або деталі підшипника із сталі вакуумного переплава,НМ - підшипник або деталі підшипника із сталі закалкою на мартенсит, НN - підшипник або деталі підшипника із спеціальною поверхневою термообробкою.

тип смазки підшипника: 2Z/C3GJN - те саме, шо і  2Z/С3, але із пластичною смазкою (GJN) з загущувачем на основі полімочевини, клас консистенції 2NLGI для діапазону температур від -30 до +150С.(стандартна кількість), 2RSH/LHT23 - підшипник із контактним ущільнення RSH з  обидвох сторін підшипника і пластичною смазкою для низьких і високих температур (від -40С до +140С). Двозначне число після LHТ означає тип використовуваної пластичної смазки. Додаткова буква або комбінація цифр і букв означає ступінь заповнення, відмінну від стандартної, 2Z/LT - те саме, що і 2Z, але із низькотемпературною пластичною смазкою (від -50 до +80С). Двозначне число після LT означає тип використовуваної пластичної смазки. Додаткова буква або букво-цифрова комбінація означає степінь заповнення відмінну від стандартної, наприклад: LT, LT10 або LTF1, 2Z/C3LHT23-  те саме, що 2Z/C3, але із  пластичною смазкою (LHT23)  для низьких і високих температур (-40 С до +140С), 2Z/LHT23 - те саме, що 2Z/C3LHT23, але із нормальним тепловим зазором, 2RSH/C3GJN - те саме, шо і  2RSH, але із пластичною смазкою з загущувачем на основі полімочевини, клас консистенції 2NLGI для діапазону температур від -30 до +150С.(стандартна кількість), 2Z/C3WTF7 -  те саме, що 2Z/C3, але із пластичною смазкою (WTF7)  для низьких і високих температур (-40 С до +160С),  ZTN9/LT - підшипник із захисними шайбами із листової сталі з однієї сторони підшипника, литим сепаратором із поліаміда 6,6, центруючий по тілам кочення  низькотемпературною пластичною смазкою (від -50 до +80С), 2RSLTN9/CNHLHT23 -  підшипник з контактним ущільненням 2RSL, литим сепаратором із склонаповненого поліаміду 6,6 , центрований по тілам кочення,нормальним внутрішнім зазором (верхня половина поля нормального зазору) і пластичною смазкою для низьких і високих температур (від -40 до +140С), 2ZTN9/C3HHT -  підшипник з металічними захисними шайбами з обидвох сторін,литим сепаратором із поліаміда 6,6, центруючий по тілам кочення, С3 тепловим зазором, штампованим закаленим сепаратором, який застебується, пластичною смазкою (HT), діапазон температур від -20 до +130С, 2ZTN9/C3GWF6 - підшипник з металічними захисними шайбами з обидвох сторін,литим сепаратором із поліаміда 6,6, центруючий по тілам кочення, С3 тепловим зазором, пластичною смазкою (GWF6), діапазон температур від -40 до +140С, 2RSLTN9/HC5C3WTF1 - підшипник з контактним ущільненням 2RSL, литим сепаратором із склонаповненого поліаміду 6,6 , центрований по тілам кочення, керамічними тілами кочення, тепловим зазором С3, пластичною смазкою для широкого діапазону температур  (від -40 до +140С), 2RSLTN9/C3VT162F4 - підшипник з контактним ущільненням 2RSL, литим сепаратором із склонаповненого поліаміду 6,6 , центрований по тілам кочення, з С3 зазором і пластичною смазкою для широкого діапазону температур (від -40С до + 160С), W64 - антифрикційний наповнювач Solid Oil , MT - пластична смазка для середніх температур (від - 30 до +110С), Двозначне число після букв МТ означає тип смазки. Додаткова цифра чи букво-цифрова комбінація означає, що степінь заповнення відрізняється від стандартної.  Напиклад : MT33, MT37F9, MT47, WT - пластична смазка для широкого діапазону температур (від -40С до +160С). HT- високотемпературна пластична смазка (від -20С до +130С). Пластичні смазки, інтервал робочих температур, яких відрізняється від стандартного, позначається двозначним числом після букв HT. Ступінь заповнення, який відрізняється від стандартного, позначається буквою або букво-цифровою комбінацією після HT і мають наступне значення: А- ступінь заповнення менше стандартного, В- ступінь заповнення більше стандартного, С- ступінь заповнення більше 70%, F1 - ступінь заповнення менше стандартного, F7 - ступінь заповнення більше стандартного, F9 -ступінь заповнення більше 70%.  Наприклад: НТВ, НТ22, НТ24В, VT143 - пластична смазка для екстремального тиску на літівій основі, клас консистенції 2NLGI, для інтервалів температур від -25С до +120С (стандартна кількість).

INA FAG (Німеччина). Німецький виробник підшипників кочення. Радіальні шарикопідшипники - не розбірні підшипники з масивними зовнішніми і внутрішніми кільцями, сепараторами і тілами кочення сферичної форми. За рахунок малого тертя ці підшипники характеризуються великою швидкістю обертання. Радіальні шарикопідшипники крім радіальних навантажень здатні сприймати і осьові навантаження, які діють в двох напрямках.

Ущільнення. Відкриті підшипники придатні для роботи з високими і надвисокими частотами обертання. 2Z - захисні шайби з обох сторін підшипника придатні для роботи на високих оборотах, 2RSR - контактні ущільнення з бутадіенакрилнітрильного (NBR) каучука, з обох сторін підшипника придатні для середніх частот обертання, BRS/2BRS - підшипники з безконтактними ущільненнями з однієї/двох сторін. Характеризуються такими ж низькими показниками тертя, як і 2Z. При нерухомому внутрішньому кільці і обертаючому зовнішньому  витік смазки відбувається менше ніж в Z- ущільненнях. Відкриті підшипники змазуються консистентною смазкою або маслом. Підшипники з безконтактними або контактними ущільненнями з двох сторін заповненні високоякісною консистентною смазкою на весь термін служби. Відкриті радіальні шарикопідшипники можна використовувати при робочих температурах до +120С. Підшипники з діаметром більше 240мм, зберігають стабільність геометричних розмірів до температури +200С. Радіальні шарикопідшипники з контактними ущільненнями можуть застосовуватися при робочій температурі від -30С до +110С обмежені термічними характеристиками консистентної смазки і матеріалу ущільнення. Підшипники із  захисними шайбами допускається застосовувати при температурі від -30С до +120С. Підшипники із сепараторами з армованого скловолокном поліаміду призначенні для роботи при температурі до +120С.

Сепаратор. Однорядні радіальні шарикопідшипники без додаткового позначення сепаратора постачаються штампованим стальним сепаратором. M - масивний латунний сепаратор центрований по тілам кочення, Y - штампований латунний сепаратор. 

NTN-SNR (Японія-Франція) входить в склад третьої світової корпорації по виробництву підшипників. Ущільнення.-Z/-ZZ -захисна металічна штампована пластина. -LU/-LLU (NTN) або -Е/-ЕЕ (SNR) - стандартне контактне ущільнення (Нітрил), -25С + 120С. -LB/-LLB - безконтактне ущільнення з лабіринтним ефектом (Нітрил), -25С +120С, -LH/LLH - контактне ущільнення з пониженим тертям і системою врівноваження контактного тиску (Нітрил), -LUA/LLUA - стандартне контактне високотемпературне ущільнення (Поліакрил), до +150С, LUA1/LLUA1 (NTN) або E3 (SNR) - стандартне контактне ущільнення для ультрависоких температур (фторкаучук), +200С, -LUA2/-LLUA2 - стандартне ущільнення для екстремальних температур (Силиконкаучук), від -100 до +200С.

тепловий зазор:  С9- підшипник із  зменшенним  тепловим зазором, менше  С0, С0 -зменшенний зазор, менше С1, С1- зменшенний зазор, менше С2. Дані зазори використовуються в станках, де потрібна висока точність. С2 - зменшенний зазор, CN -  нормальний зазор, С3 - збільшенний  зазор, С4 - збільшенний зазор, більше С3, С5 - збільшенний зазор, більше С4. CS - спеціальний зазор, CM - спеціальний зазор (спеціально для електродвигунів). 

NSK (Японія)Японський виробник радіальних шарикопідшипників. Ущільнення.  Z/ZS - захисна шайба тільки з однієї сторони, ZZ/ZZS -  захисна шайба з  двох сторін,  DDU -резинові контактні ущільнення з двох сторін, V - резинові безконтактні ущільнення, VV - резинові безконтактні ущільнення з двох сторін.


  • Внутрішній діаметр (мм): 100
  • Зовнішній діаметр (мм): 150
  • Ширина (мм): 24
  • Маса, кг: 1,23
  • Тип підшипника: Радіальний
  • Тип тіла кочення: Шаріковий
  • Кількість дорожок кочення: 1

Доставка 

Відправка Вашого товару

Після отримання заявки від клієнта (через форму сайту або телефон) здійснюється опрацювання замовлення і готується його відправка. Відправка можлива по передоплаті (на рахунок або платіжну картку) або шляхом оплати зворотньої доставки на транспортній компанії в момент отримання замовлення. Відправка може зайняти в межах 1-3 днів в разі наявності товару або в обумовленний термін в разі поставки товару під замовлення .

В разі гострої необхідності за бажанням клієнта можна пришвидчити доставку шляхом передачі товару рейсовими маршрутками, поїздами та іншими шляхами. Дана послуга обумовлюється між клієнтом і менеджером нашої служби. Така відправка веде до здорожчання вартості товару, яка залежить від вартості замовлення і міста відправки.

Ми співпрацюємо з усіма транспортними компаніями (Нова Пошта, САТ, Інтайм, Автолюкс та ін.) і готові відправити ваше замовлення найбільш зручним для Вас шляхом. Після відправки замовлення на Ваш мобільний телефон надійде смс із  номером декларації для зручного відслідковування переміщення товару.

Вартість  доставки визначається тарифами транспортної компанії, яку Ви обираєте для доставки Вашого вантажу. 

10 інших товарів в цій категорії:

Оцінки і коментарі від наших клієнтів


Відгуки та коментарі відсутні.