Сальник або манжета армована виготовляється із маслобензостійкої резини в той час, як манжета гідравлічна в більшості випадків із поліуретану (PU). Діаразон робочих температур маслобензостійкої резини складає від -60 до +100 град. Цельсія.
Поліуретанові вироби мають ряд переваг в порівнянні із виробами із бензостійкої резини. Серед них такі:
висока абразійна стійкість, висока прочність на розрив, стійкість до ударів, здатність протидіяти більш високим навантаженням, більш ширший діапазон твердості (від 30 Шор А до 80 Шор Д). Поліуретанові вироби стійкіші до поширення розрізів, висока стійкість до атмосферних впливів( озон, уфв, волога). Поліуретан характеризується низьким коефіціентом тертя для твердих сортів, довшим терміном збереження робочих розмірів, здатністю до механічної обробки практично всіх видів, протидії налипання сипучих матеріалів.
Пневматична манжета призначенна для ущільнення циліндрів і штоків пневматичного обладнання, які працюють при тиску від 0,005 до 1 МПа і швидкістю зворотньо-поступального руху до 1 м/с і температурі від -65С до +150С.
Манжета поршня. Поршень - це циліндрична деталь насосів, компресорів, двигунів внутрішнього згороння (ДВЗ), що здійснюють зворотньо-поступальний рух в середині більшого циліндра, щільно прилягаючи до його стінок і який служить для перетворення зміни тиску газу, пари або рідини в механічну роботу або навпаки- зворотньо-поступального руху у зміну тиску. Поршень- рухома деталь поршневої машини, що перекриває поперечний переріз її циліндра і рухається вздовж його осі. У двигунах, силових циліндрах, пресах поршень передає зусилля від тиску робочого тіла (газу, пари, рідини) до рухомих деталей. У деяких типах двигунів (наприклад двотактний двигун внутрішнього згорання) поршень виконує також і газорозподільчі функції. . У насосах і компресорах поршень у процесі зворотно-поступального руху, здійснює засмоктування, стиск і подачу рідини чи газу. У залежності від відношення довжини поршня до діаметра і його конструкції розрізняють тронковий, дисковий і скальчатий поршень: тронковий поршень, довжина якого трохи перевищує діаметр, має голівку з днищем і рівцями для поршневих кілець та спрямовуючу спідницю; висоту дискового поршня визначає лише розмір ущільнювального пристрою, а напрямним елементом у цьому випадку служить шток, на якому встановлений поршень; скальчатий поршень (плунжер) виконують зазвичай з гладкою поверхнею, довжина його у декілька разів перевершує діаметр. Для передачі зусилля від поршня (або навпаки) може використовуватися шток або шатун (гонок), який з'єднується з поршнем за допомогою поршневого пальця. Інші способи передачі зусилля використовуються рідше. У деяких випадках шток може грати роль напрямного пристрою.