-циліндричні роликопідшипники

-циліндричні роликопідшипники > Ширина (мм) 20

Є 1товар.

Показано 1 - 1
  • Підшипник NU 2206 ECP

    ПІДШИПНИК NU 2206 ECP Циліндричний ролікопідшипник, однорядний Тип конструкції: NU  Сепаратор: поліамід   Призначення:  Для роботи  у вузлах, де є потреба в компенсуванні осьового зміщення валу відносно корпуса, викликане температурним подовженням деталей

    1 250 грн

Роликопідшипники здатні витримувати більш значні навантаження ніж шарикопідшипники того ж розміру,  а підшипники з максимальною кількістю тіл кочення (безсепараторні підшипники) здатні нести більш важке навантаження у порівнянні з  підшипниками із сепаратором. 

В підшипниках цього типу ролики циліндричної форми мають лінійний контакт з  дорожкою кочення.

Роликопідшипники бувають із сепаратором і без.

Підшипники із сепаратором здатні витримувати значні радіальні навантаження і розраховані для обертання з високими швидкостями.

Роликопідшипники без сепаратора з максимальною кількістю роликів придатні для великих радіальних навантажень і помірної частоти обертів

Різняться роликопідшипники різною конфігурацією бортиків.

Роликопідшипники призначенні для важких навантажень і валів великого діаметру.

Циліндричні роликопідшипники типу NU i N здатні сприймати тільки радіальне навантаження і не придатні для сприйняття осьового навантаження або комбінованих нагрузок.

Фасоні кільця HJ призначені для осьової фіксації циліндричних роликопідшипників типу NU i NJ.

Циліндричні роликопідшипники типу NJ і NU + HJ  здатні сприймати осьові навантаження, які діють тільки в одному напрямку. Для осьових нагрузок змінного напрямку  ці підшипники повинні встановлюватися в поєднанні з  другим підшипником.

Циліндричні роликопідшипники типу NU, N і NJ допускають переміщення валу в осьовому напрямку завдяки чому підшипник не перевантажується у зв'язку з  тепловим розширеннм.

Нижче представленно найбільш застосовуванні типи конструкцій :

Підшипники

Підшипник типу NU має два борта на зовнішньому кільці і внутрішнє кільце без  бортів. Осьове зміщення  вала відносно корпуса підшипника компенсується в обидвох напрямках.

Підшипник типу N має два борта на внутрішньому кільці  і зовнішнє кільце без бортів. Осьове зміщення вала відносно корпуса підшипника компенсується в обидвох напрямках.

Підшипник типу  NJ має два борти на зовнішньому кільці і один борт на внутрішньому кільці. Ці підшипники забезпечують односторонню осьову фіксацію вала.

Підшипники типу NUP мають два борти на зовнішньому кільці, один  борт на внутрішньому кільці і Сзнімний борт у вигляді вільного кільця. Ці підшипники можуть використовуватися для двохсторонньої осьової фіксації  положення вала.

Двохрядні циліндричні підшипники мають високу радіальну жорсткість і застосовуються в точних механізмах.

Встановлюються переважно стальні і латунні сепаратори, рідше використовуються сепаратори з поліаміда.

Типи сепараторів: 

P - литий сепаратор із  стіклонаповненого поліаміда 6,6, центруючий по роликам

J - незакалені штамповані стальні сепаратори, центруючий по роликам

МL -цільний мханічно оброблений латунний сепаратор віконного типу, центруючий по внутрішньому кільці

МР - цільний механічно оброблений латунний сепаратор віконного типу, центруючий по зовнішньому кільці

М - механічно оброблений латунний сепаратор , центруючий по роликам

МА - механічно оброблений латунний сепаратор , центруючий по зовнішньому кільці

МВ - механічно оброблений латунний сепаратор , центруючий по внутрішньому кільці

МR-цільний мханічно оброблений латунний сепаратор віконного типу, центруючий по роликам

PН - литий сепаратор із  стіклонаповненого РЕЕК, центруючий по роликам

PНА - литий сепаратор із  стіклонаповненого РЕЕК, центруючий по зовнішньому кільці

 

Додаткове позначення однорядних циліндричних роликопідшипників:

CN - нормальний радіальний внутрішній зазор. Як правило використовується тільки в комбінації  з одною із наступних  букв, позначаючих звужене або зміщене поле зазору:

Н -звужене поле зазору, відповідає верхній половині фактичного поля зазору вказаної групи

L - звужене поле зазору , відповідає  нижній половині фактичного поля зазору вказаної групи

Вказані букви використовуються із суфіксами , позначаючими групу зазору С2, С3, С4, С5

EC - оптимізована внутрішня конструкція , включає  збільшене число роликів великого розміру із  покращеною геометрією контакту  торців роликів з  бортами

HA3 - внутрішнє  кільце підшипника із цементуючої сталі

HB1 - внутрішнє і зовнішнє кільце із закалкою на бейнит

HN1 - внутрішнє і зовнішнє кільце із спеціальною поверхневою термічною обробкою

К - конічний отвір, конусність 1:12

N - канавка під стопорне кільце на зовнішньому кільці підшипника

NR - канавка під стопорне кільце на зовнішньому кільці підшипника з стопорним кільцем

N1 - один фіксуючий паз на торці зовнішнього кільця

N2 - два фіксуючих паза  розміщених під кутом 180 град. один до одного на одному із торців  зовнішнього кільця

S1 - кільця стабілізовані для робочих  температур до + 200 град.

S2 - кільця стабілізовані для робочих  температур до + 250 град.

VA301 - підшипник для залізнодорожніх тягових двигунів

VA305- VA301 + cпеціальний контроль

VA350- буксовий залізнодорожній підшипник

VA380- буксовий залізнодорожній підшипник

VA3091- VA301 + VL0241

VC025- підшипник із  спеціальними зносостійкими дорожками кочення для роботи в умовах сильно забрудненого середовища

VL0241- зовнішнє кільце  з  електроізоляційним покриттям із оксида алюмінія (потужність до 1000 В)

VL02071- внутрішнє кільце  з  електроізоляційним покриттям із оксида алюмінія (потужність до 1000 В)

VQ015- зовнішнє кільце  з  комбінованою дорожкою кочення  для компенсації збільшеного перекосу

-циліндричні роликопідшипники

Фільтрувати за:

Включені фільтри:
  • Ширина (мм): 20
Внутрішній діаметр (мм)
Зовнішній діаметр (мм)
Ширина (мм)
Тип посадки на вал
Сепаратор

Виробники

Інформація

Відгуки

Середня оцінка наших клієнтів
4.5 з 5
Відгук без коментарів