Радіально-упорні шарикопідшипники

Радіально-упорні шарикопідшипники

Немає жодного товару в цій категорії.

Однорядні та двохрядні радіально-упорні шарикопідшипники найчастіше використовують для комбінованих  навантажень.

Серії  підшипників:

Однорядні   7(0)4    7(0)3   7(0)2   7(0)3   7(0)2   7(1)0   719    718   708     
Двохрядні  (0)33  (0)32              

 


Однорядні радіально-упорні шарикопідшипники  здатні сприймати осьові навантаження, які діють тільки в одному напрямку. Для осьових нагрузок змінного напрямку  ці підшипники повинні встановлюватися в поєднанні з  другим підшипником. Тому однорядні радіально-упорні шарикопідшипники можуть поставлятися як "універсальні підшипники" для парного монтажу і у вигляді спеціальних  комплектів, які складаються із двох однорядних підшипників.

Комбінація із двох радіальних підшипників по іншому називається дуплексною парою і зазвичай складається із радіально-упорних шарикопідшипників або конічних роликопідшипників.

Можливі компановки:

  • "лице-лице", поверхні зовнішніх кілець стикаються (тип DF)
  • "спина-спина" (тип DB)
  • "тандем" (тип DT)

 

Пари DF i DB здатні сприймати радіальні і осьові навантаження  в обох напрямках.

Тип DT застосовується  при значних  осьових навантаженнях  в одному напрямку  і при необхідності рівномірного розподілу навантаження на кожен із підшипників.

Виготовляються підшипники з чотирьма величинами кута контакту 15⁰, 25⁰, 30⁰, 40⁰.

Чим більший кут контакту тим більші осьові навантаження здатний сприймати підшипник. Менший кут контатку - для швидкісних режимів роботи. 

Зазвичай встановлюються спарено із правильно підібраним зазором між підшипниками.

Сепаратори в основному стальні, але в прецизійних підшипниках з кутом контакту менше 30⁰ часто використовується сепаратори із поліаміду.

Двохрядні радіально-упорні шарикопідшипники зазвичай є двома однорядними  радіально-упорними шарикопідшипниками, встановленими по типу "спина-спина".  Крім цього конструктивно виконуються з  одним зовнішнім кільцем і одним внутрішнім кільцем, кожне з яких має  дорожки кочення і здатні сприймати осьові навантаження в обох напрямках.

Шарикопідшипники з  чотирьохточковим контактом  

В шарикопідшипниках з  чотирьохточковим контактом внутрішнє і зовнішнє кільце є  рознімні. Вони можуть сприймати осьові навантаження в різних напрямках. Шарики мають кут контакту 35⁰ з кожним кільцем.

Один підшипник цього типу  здатний замінити пару радіально-упорних шарикопідшипників, встановлених по схемі "лице-лице" або "спина-спина".

Зазвичай використовують механічно оброблений латунний сепаратор.


Радіально-упорні шарикопідшипники

Фільтрувати за:

Включені фільтри:
Ширина (мм)

Виробники

Інформація

Відгуки

Середня оцінка наших клієнтів
4.5 з 5
Відгук без коментарів